battery&adapter
battery&adapter share

http://blogs.montevideo.com.uy/battery |  Agregar a favoritos  | 
Other

10.06.2018 22:27

Zasilacz Other API3FSO1 w baterielaptopow.pl > Zobacz bogata oferte produktów w najnizszych cenach.Bezpieczne zakupy, szybka wysylka i niskie ceny. Zobacz teraz!

Wszystkie nasze Other API3FSO1 sa fabrycznie nowe, temu mozemy zaproponowac konkurencyjne ceny , wysoka jakosc! 1 lata gwarancji i 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniedzy dla naszych Klientów .

FR:Chargeur ordinateur portable Other API3FSO1

Polska Store: Zasilacze do Other API3FSO1

NL: Other API3FSO1 Adapter

JP:??AC????

IT:Other API3FSO1 adattatore. Tutte portatile adattatore Other 30% di sconto,Other adattatore su tuttebatterie.com siete nel posto giusto

Zasilacz Other API3FSO1

Marki: Other,API3FSO1, Power Supply Unit 300 Watt,100-240V~50/60Hz 6A , 100-240V~50/60Hz 6A .Towar najwyzszej jakosci - nasz towar dobieramy tak , aby spelnial Twoje oczekiwania.Wszystkie nasze zasilacze posiadaja roczna gwarancje, wybierz jakosc! Zasilacz sieciowy do PC i Baterie do komputer to nasza specjalnosc, niezaleznie czy potrzebujesz tylko jedna ladowarke do domowego uzytku .

Zastepuje zasilacze o kodach:

API3FSO1

Pasuje do modeli laptopów:

CUSTOMER ID : 171G REV : A1
DC OUTPUT :
+3.3V===20A TOTAL 172 MAX
+5V===28A
+12V===16A TOTAL 285 MAX
-12V==0.8A
+5Vsb==2.0A


Jak wybrac Zasilacz Other API3FSO1?
Zasilacz do komputera stanowi serce calego ukladu komputera, bowiem jego zadaniem jest dostarczenie energii elektrycznej do kazdego podzespolu – procesora, plyty glównej, karty graficznej, czy tez do dysków twardych. Zasilacz przeksztalca podawany przez siec energetyczna prad przemienny w prad staly. Dzieki temu komputer moze pracowac. Odpowiedni dobór zasilacza jest bardzo wazny, aby komputer funkcjonowal bez zarzutu. Co ciekawe, nie zawsze drozszy zasilacz bedzie lepszy dla komputera i zwiekszy wydajnosc jego pracy. Zasilacze z wyzszej pólki- bardziej zaawansowane i z reguly drozsze, sa w stanie zapewnic komponentom komputera dlugie i bezawaryjne dzialanie. Wiedzac juz, ze wybór zasilacza jest bardzo istotny, to przy jego zakupie powinnismy sie zastanowic, jaki zasilacz do komputera bedzie najlepszy dla posiadanej przez nas jednostki komputerowej.
Wazne parametry i funkcje zasilacza komputerowego
Istnieje kilka podstawowych rodzajów zasilaczy, które róznia sie miedzy soba prezentowanymi standardami, rozmiarem, rodzajem i iloscia wtyczek, jak równiez tabliczka znamionowa. Wyrózniamy zasilacze w specyfikacji ATX, ATX12V, EPS12V, SFX12V i inne. Specyfikacja zasilaczy AT powoli odchodzi w zapomnienie. Zasilacze tego typu byly niegdys powszechnie wykorzystywane, ale dzis standard ten zostal przeksztalcony w norme ATX. Dostarcza ona dodatkowa linie +3.3V, uzywa pojedynczej wtyczki ATX12V 20-pin do polaczenia z plyta glówna oraz umozliwia wylaczanie komputera za pomoca tzw. przycisku "soft-off".
Zasilacz Other API3FSO1 prezentujacy norme ATX12V jest dzis najprawdopodobniej najwazniejsza z norm przy wyborze zasilacza. Co ciekawe, istnieje kilka wersji owej normy, choc róznice pomiedzy nimi bywaja znaczace. Norma v1.0 na przyklad dodala do pierwotnego standardu obsluge wtyczki ATX12V, która dostarcza dodatkowe napiecie +12V w celu zapewnienia odpowiedniej ilosci pradu doprowadzonego do procesora, oraz 6-pin wtyczke zapewniajaca dodatkowe zasilanie na liniach +3.3V oraz +5V. Wersja ATX12V v1.3 dodala natomiast do powyzszej obsluge standardu SATA (15-pin). Nastepna norma byla wersja 2.0., która wprowadzila zmiane standardu zasilania plyty glównej, zmieniajac ilosc pin glównej wtyczki zasilajacej plyte, z 20 na 24 pin oraz usuwajac przy okazji dodatkowa, wprowadzona wczesniej, wtyczke AUX 6-pin.Warto podkreslic, ze wszystkie Zasilacz Other API3FSO1 , które spelniaja norme ATX12V posiadaja dokladnie te same gabaryty co standard ATX.
Standard EPS12V w zasilaczach do komputera, oprócz standardowej wtyczki wymusza równiez posiadanie zlacza 8-pin do zasilania procesora. Norma EPS12V byla pierwotnie przewidziana dla rozwiazan serwerowych, ale rosnaca ilosc hi-end'owych w zakresie biurowych pecetów, spowodowala zaadaptowanie tego standardu do plyt glównych i zasilaczy, które dostepne sa dla przecietnego klienta.
Przy kupnie zasilacza do komputera musimy pamietac o wielu kwestiach, takich jak moc maksymalna, moc ciagla i szczytowa, zlacza, uklady PFC, sprawnosc zasilacza, wentylacja, halas, odpinane kable, wsparcie dla SLI oraz zabezpieczenia.
Zasilacz charakteryzowany jest przede wszystkim przez wartosc maksymalna mocy, jaka jest w stanie oddac. Interesujace jest to, ze wartosc okreslona przez moc maksymalna nie jest w stanie okreslic, czy dany Zasilacz Other API3FSO1 bedzie w stanie zasilic nasz komputer. Moc maksymalna jest bowiem dzielona na kazda z linii zasilajacych. W chwili obecnej, najwazniejszym napieciem, jakie zasila komputer, jest +12V. Sa z niego zasilane karty graficzne, procesory itp. Zasilacz powinien umozliwiac obciazenie linii co najmniej 18 amperami, 24 amperami przy karcie graficznej sredniej jakosci oraz 34 amperami przy kartach graficznych spietych w Sli/Crossfire. Warto podkreslic, ze obciazalnosci te dotycza lacznej obciazalnosci wszystkich linii +12V, która zazwyczaj jest podana na tabliczce znamionowej zasilacza i niekoniecznie stanowi sume obciazalnosci poszczególnych linii +12V.
Moc ciagla i szczytowa to zupelnie rózne od siebie wartosci, bowiem moc ciagla okresla, ile zasilacz moze oddac watów przez dowolnie dlugi czas w okreslonych warunkach, zas moc szczytowa wyznacza wartosc mocy jaka zasilacz moze oddac przez krótki (np. 15 sekundowy) okres czasu.Zasilacz Other API3FSO1 powinien oferowac okreslony zestaw zlacz, aby móc do niego podlaczyc wszystkie, wymagane podzespoly. Wazne jest, aby dobrac zasilacz w taki sposób, aby rodzaj i liczba wtyków odpowiadaly zlaczom, jakie posiadaja urzadzenia, które maja zostac podlaczone. Glówna wtyczka sluzy do zasilania plyty glównej. W zasilaczach moga wystepowac zlacza albo 20- albo 24-pinowe. Na dzien dzisiejszy w zasadzie wszystkie plyty glówne posiadaja standard 24-pinowy. Oprócz zlacza 24-pinowego, wystepuja w zasilaczach równiez popularne w nowoczesnych plytach glównych, zlacza 4 lub 8 pinowe, które umozliwiaja dodatkowe zasilenie procesora. Jezeli posiadamy zlacze 8-pin, w przypadku wielu plyt glównych, mozemy podpiac do niego wtyk 4-pin wkladajac koncówke w odpowiednia jego czesc.

Zaleca wysokiej jakosci Zasilacz




09.02.2018 06:08

Baterie to integralna czesc laptopa, ma za zadanie przechowywac energie i zasilac laptop po odlaczeniu go od zródla pradu. Kazde urzadzenie magazynujace sklada sie z poszczególnych ogniw, które skupiaja w sobie energie. Baterie do laptopa wyróznia glównie ich pojemnosc.Bateria do laptopa Other DC-NU2-BAT_3S1P | Fabrycznie nowa Baterie do laptopów Other o pojemnosci 2.6Ah/28.8wh i napieciu 11.1V. Baterie posiadaja ogniwa litowo-jonowe najwyzszej jakosci bez efektu pamieci.

Model: Other DC-NU2-BAT_3S1P,pojemnosc:2.6Ah/28.8wh, napiecie:11.1V.

Other DC-NU2-BAT_3S1P

PL:Bateria do laptopa Other DC-NU2-BAT_3S1P, Gwarantuje Bardzo Dobra Jakosc .

FR:Acheter Other DC-NU2-BAT_3S1P à bas prix, mais également une large offre batterie informatique vous sont accessibles à prix moins cher sur Toutbatteries.com !

JP:??AC?????

NL:Batterij Other DC-NU2-BAT_3S1P. Deze Nieuw Batterij Other DC-NU2-BAT_3S1P is de beste kwaliteit als vervanging voor uw originele accu.

Pasuje do modeli:

kompatybilne modele

DC-NU2-BAT 3S1P

Czy Other DC-NU2-BAT_3S1P Bateria do laptopa trzeba formowac/formatowac?
„Formatowanie baterii” to proces odpowiedniego wykorzystywania akumulatora w celu zachowania jego pierwotnych wlasciwosci. Czynnosc ta stala sie tematem pelnym róznych teorii, czesto ze soba sprzecznych. Czesc z nich okazuje sie byc wynikiem niewlasciwego korzystania z instrukcji dolaczonej do urzadzenia, badz tez ma swoje zródla w powszechnie przyjetych, ale nieprawdziwych „mitach”. Kazdy rodzaj ogniwa elektrycznego musi byc bowiem traktowany w nieco inny sposób.
Architektura kazdego Other DC-NU2-BAT_3S1P Baterie do laptopów bazuje na okreslonej ilosci ogniw (ang. cell). Najczesciej spotykanymi modelami sa te posiadajace szesc i osiem sztuk. Ich parametry (napiecie, pojemnosc) definiuja okreslone modele stosowane przez producentów.
Przewidywany czas zycia akumulatora liczony jest w latach, jednakze im bardziej korzystne warunki uzytkowania (przede wszystkim temperatura), tym dluzej wytrwa nasz egzemplarz.
Rodzaje akumulatorów:
1. Akumulatory litowo-jonowe (Li-Ion)
Jest to obecnie najczesciej wystepujacy typ ogniw, cechujacych sie wysokim napieciem znamionowym (3,6V), duza gestoscia energii, spora zywotnoscia i powolnym procesem samorozladowania. Elektrody wykonuje sa z wegla oraz tlenków metali, a nastepnie zanurza w elektrolicie z soli litowych. Ich slabym punktem jest wrazliwosc na znaczacy spadek napiecia – ponizej wartosci ok 2,4V ogniwa moga ulec nieodwracalnym uszkodzeniom (z reguly zapobiega temu wbudowany sterownik).
2. Akumulatory litowo-polimerowe (Li-Poly)
Jest to kolejny rodzaj ogniw wystepujacych na rynku, rózniacy sie jednakze nieznacznie od typu litowo-jonowego. Zmiany sprowadzaja sie do zastosowania innego rodzaju elektrolitu – zamiast cieczy sa to polimery. Pozwala to na wieksza swobode w ksztaltowaniu samych ogniw, uzyskanie wiekszej gestosci mocy oraz zwiekszenie napiecia znamionowego (do ok 3,7V). Ich niewatpliwa zaleta jest bardzo wolne tempo samorozladowywania oraz trwalosc. Sam proces cykli ladowania i rozladowywania jest praktycznie taki sam jak w przypadku akumulatorów typu Li-Ion.
3. Akumulatory litowo-zelazowo-fosfatowe (nanofosfatowe) (LiFePO4)
Jest to najnowszy rodzaj akumulatorów z rodziny ogniw litowo-jonowych. Podstawowa róznica jest material, z którego wytwarza sie katody. Pozwala to na uzyskanie bardzo duzej gestosci mocy i energii, kosztem mniejszego napiecia znamionowego (ok. 3,25V). Dzieki temu znaczacemu zwiekszeniu ulega ilosc cykli ladowania/rozladowywania, jakim mozna poddac taki akumulator. Aktualnie typ ten jest dopiero w fazie stopniowego wprowadzania na rynek przez producentów.
4. Akumulatory niklowo-kadmowe (Ni-Cd)
Ogniwa te zbudowane sa z elektrod wykonanych z zasadowego tlenku niklu i metalicznego kadmu, a elektrolitem jest w tym przypadku wodorotlenek potasu. Technike ta stosuje sie coraz rzadziej, gdyz jest ona wypierana m.in. przez ogniwa litowo-jonowe. Ich niewatpliwa zaleta jest wysoka odpornosc na calkowite rozladowanie. Posiadaja tzw. efekt pamieci, który stal sie zródlem mitów dotyczacych formatowania obecnie produkowanych Other DC-NU2-BAT_3S1P Bateria do laptopa po ich zakupie. Polega on na zmniejszeniu pojemnosci ogniw przy ponownym ladowaniu akumulatora, który nie zostal wczesniej w pelni rozladowany. W takiej sytuacji czas dzialania urzadzenia na Other DC-NU2-BAT_3S1P Bateria do laptopa moze wskazywac nizsze wartosci (w praktyce mamy do czynienia ze spadkiem napiecia na ogniwie) i w wiekszosci sytuacji ponowny pelen cykl ladowania rozwiaze problem. Nalezy jednak pamietac, ze wraz z uplywem czasu parametry kazdego akumulatora ulegaja stopniowemu pogorszeniu.
Prawidlowe korzystanie z akumulatora
„Mit” dotyczacy przeprowadzania kilku cykli ladowania i rozladowywania zakupionej baterii w dobie ogniw litowo-jonowych, badz tez litowo-polimerowych nie ma juz odzwierciedlenia w rzeczywistosci. Jak juz zostalo wspomniane – akumulatory te nie posiadaja efektu pamieci, w zwiazku z czym ladowana bateria nie zwiekszy swojej pojemnosci przy pelnym rozladowaniu. Wrecz przeciwnie – moze to drastycznie skrócic jej zywot, a nawet doprowadzic do jej trwalego uszkodzenia. Zalecane jest ladowanie takich baterii juz na poziomie 50%-60% i nie mniejszym niz 20%.
W niektórych przypadkach, ladowana przy róznym stopniu zuzycia Other DC-NU2-BAT_3S1P Baterie do laptopów moze wskazywac zmienne dlugosci pozostalego czasu pracy. Aby problem ten zminimalizowac zaleca sie przeprowadzenie pelnego cyklu ladowania co najmniej raz w miesiacu.

Zaleca wysokiej jakosci




31.01.2018 05:17

Baterie to integralna czesc laptopa, ma za zadanie przechowywac energie i zasilac laptop po odlaczeniu go od zródla pradu. Kazde urzadzenie magazynujace sklada sie z poszczególnych ogniw, które skupiaja w sobie energie. Baterie do laptopa wyróznia glównie ich pojemnosc.Bateria do laptopa Other 144000101 | Fabrycznie nowa Baterie do laptopów Other o pojemnosci 7800mAh i napieciu 3.7V. Baterie posiadaja ogniwa litowo-jonowe najwyzszej jakosci bez efektu pamieci.

Model: Other 144000101,pojemnosc:7800mAh, napiecie:3.7V.

Other 144000101

PL:Bateria do laptopa Other 144000101, Gwarantuje Bardzo Dobra Jakosc .

FR:Acheter Other 144000101 à bas prix, mais également une large offre batterie informatique vous sont accessibles à prix moins cher sur Toutbatteries.com !

JP:??AC?????

NL:Batterij Other 144000101. Deze Nieuw Batterij Other 144000101 is de beste kwaliteit als vervanging voor uw originele accu.

Pasuje do modeli:

kompatybilne modele

BP14-001210

Czy Other 144000101 Bateria do laptopa trzeba formowac/formatowac?
„Formatowanie baterii” to proces odpowiedniego wykorzystywania akumulatora w celu zachowania jego pierwotnych wlasciwosci. Czynnosc ta stala sie tematem pelnym róznych teorii, czesto ze soba sprzecznych. Czesc z nich okazuje sie byc wynikiem niewlasciwego korzystania z instrukcji dolaczonej do urzadzenia, badz tez ma swoje zródla w powszechnie przyjetych, ale nieprawdziwych „mitach”. Kazdy rodzaj ogniwa elektrycznego musi byc bowiem traktowany w nieco inny sposób.
Architektura kazdego Other 144000101 Baterie do laptopów bazuje na okreslonej ilosci ogniw (ang. cell). Najczesciej spotykanymi modelami sa te posiadajace szesc i osiem sztuk. Ich parametry (napiecie, pojemnosc) definiuja okreslone modele stosowane przez producentów.
Przewidywany czas zycia akumulatora liczony jest w latach, jednakze im bardziej korzystne warunki uzytkowania (przede wszystkim temperatura), tym dluzej wytrwa nasz egzemplarz.
Rodzaje akumulatorów:
1. Akumulatory litowo-jonowe (Li-Ion)
Jest to obecnie najczesciej wystepujacy typ ogniw, cechujacych sie wysokim napieciem znamionowym (3,6V), duza gestoscia energii, spora zywotnoscia i powolnym procesem samorozladowania. Elektrody wykonuje sa z wegla oraz tlenków metali, a nastepnie zanurza w elektrolicie z soli litowych. Ich slabym punktem jest wrazliwosc na znaczacy spadek napiecia – ponizej wartosci ok 2,4V ogniwa moga ulec nieodwracalnym uszkodzeniom (z reguly zapobiega temu wbudowany sterownik).
2. Akumulatory litowo-polimerowe (Li-Poly)
Jest to kolejny rodzaj ogniw wystepujacych na rynku, rózniacy sie jednakze nieznacznie od typu litowo-jonowego. Zmiany sprowadzaja sie do zastosowania innego rodzaju elektrolitu – zamiast cieczy sa to polimery. Pozwala to na wieksza swobode w ksztaltowaniu samych ogniw, uzyskanie wiekszej gestosci mocy oraz zwiekszenie napiecia znamionowego (do ok 3,7V). Ich niewatpliwa zaleta jest bardzo wolne tempo samorozladowywania oraz trwalosc. Sam proces cykli ladowania i rozladowywania jest praktycznie taki sam jak w przypadku akumulatorów typu Li-Ion.
3. Akumulatory litowo-zelazowo-fosfatowe (nanofosfatowe) (LiFePO4)
Jest to najnowszy rodzaj akumulatorów z rodziny ogniw litowo-jonowych. Podstawowa róznica jest material, z którego wytwarza sie katody. Pozwala to na uzyskanie bardzo duzej gestosci mocy i energii, kosztem mniejszego napiecia znamionowego (ok. 3,25V). Dzieki temu znaczacemu zwiekszeniu ulega ilosc cykli ladowania/rozladowywania, jakim mozna poddac taki akumulator. Aktualnie typ ten jest dopiero w fazie stopniowego wprowadzania na rynek przez producentów.
4. Akumulatory niklowo-kadmowe (Ni-Cd)
Ogniwa te zbudowane sa z elektrod wykonanych z zasadowego tlenku niklu i metalicznego kadmu, a elektrolitem jest w tym przypadku wodorotlenek potasu. Technike ta stosuje sie coraz rzadziej, gdyz jest ona wypierana m.in. przez ogniwa litowo-jonowe. Ich niewatpliwa zaleta jest wysoka odpornosc na calkowite rozladowanie. Posiadaja tzw. efekt pamieci, który stal sie zródlem mitów dotyczacych formatowania obecnie produkowanych Other 144000101 Bateria do laptopa po ich zakupie. Polega on na zmniejszeniu pojemnosci ogniw przy ponownym ladowaniu akumulatora, który nie zostal wczesniej w pelni rozladowany. W takiej sytuacji czas dzialania urzadzenia na Other 144000101 Bateria do laptopa moze wskazywac nizsze wartosci (w praktyce mamy do czynienia ze spadkiem napiecia na ogniwie) i w wiekszosci sytuacji ponowny pelen cykl ladowania rozwiaze problem. Nalezy jednak pamietac, ze wraz z uplywem czasu parametry kazdego akumulatora ulegaja stopniowemu pogorszeniu.
Prawidlowe korzystanie z akumulatora
„Mit” dotyczacy przeprowadzania kilku cykli ladowania i rozladowywania zakupionej baterii w dobie ogniw litowo-jonowych, badz tez litowo-polimerowych nie ma juz odzwierciedlenia w rzeczywistosci. Jak juz zostalo wspomniane – akumulatory te nie posiadaja efektu pamieci, w zwiazku z czym ladowana bateria nie zwiekszy swojej pojemnosci przy pelnym rozladowaniu. Wrecz przeciwnie – moze to drastycznie skrócic jej zywot, a nawet doprowadzic do jej trwalego uszkodzenia. Zalecane jest ladowanie takich baterii juz na poziomie 50%-60% i nie mniejszym niz 20%.
W niektórych przypadkach, ladowana przy róznym stopniu zuzycia Other 144000101 Baterie do laptopów moze wskazywac zmienne dlugosci pozostalego czasu pracy. Aby problem ten zminimalizowac zaleca sie przeprowadzenie pelnego cyklu ladowania co najmniej raz w miesiacu.

Zaleca wysokiej jakosci




25.12.2017 02:57

Wszystkie nasze Other DC-NU2-BAT_3S1P Baterie sa fabrycznie nowe, temu mozemy zaproponowac konkurencyjne ceny , wysoka jakosc! 1 lata gwarancji i 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniedzy dla naszych Klientów .

http://www.baterielaptopow.pl/bateria-do-other-baterie-ceny-DC-NU2-BAT_3S1P-179204.html


Other DC-NU2-BAT_3S1P Bateria >> Other DC-NU2-BAT_3S1P batterie >> Other DC-NU2-BAT_3S1P batterijen

Marki : Other
model: Other DC-NU2-BAT_3S1P
Nie:BAT2824
pojemnosc:2.6Ah/28.8wh
napiecie:11.1V

Pasuje do modeli:

kompatybilne modele

DC-NU2-BAT 3S1P

Zaleca wysokiej jakosci

Jak sprawic, by Other DC-NU2-BAT_3S1P bateria twojego laptopa byla zdrowa i szczesliwa?

  • Other DC-NU2-BAT_3S1P laptop battery Don'ts (to maximize performance)
  • Toss, drop, or otherwise abuse the DC-NU2-BAT_3S1P battery as this may result in the exposure of the cell contents, which are corrosive.
  • Short-circuit the battery, A short-circuit may cause severe damage to the battery.
  • Open and expose the cell contents.
  • Modify the Other DC-NU2-BAT_3S1P battery casing and/or housing.
  • Allow the laptop battery to be exposed to rain or excessive moisture.
  • Incinerate a battery. Properly dispose of a used battery.

Ile Czy moge zmaksymalizowac wydajnosc baterii?



Inicio

Buscar
Buscar en battery&adapter

Sobre mí


Categorías

Mis Links

Archivo


Contacto

¿Qué es RSS?